poniedziałek, 8 września 2014

Artystyczne malowanie ścian w przedszkolu

Witam wszystkich serdecznie!

Dziś skupię się na malowaniu artystycznym ścian. Dostałam swoje pierwsze zlecenie na malowanie ścian w przedszkolu. W związku z nazwą placówki "Przedszkole Jagódka", obrazki związane są typowo z lasem. Przez osiem dni namalowałam dwa drzewa sięgające 3 metrów, dwa krzaczki jagód oraz kilka innych malunków. Dziś pokazuję jedno z drzew oraz słoneczko i ptaszka na huśtawce.  

Sam proces malowania, jak się okazało był bardzo przyjemny :) Można rzec, że doskonale  odnalazłam się w tej nowej sytuacji. No, może pomijając zakwasy na rękach od trzymania precyzyjnego pędzelka w górze przez kilka dni i siniaków na nogach od opierania się o drabinę :)

Jako, że było to moje pierwsze doświadczenie w tej dziedzinie, uważam, że każde następne będzie uczyć mnie coraz więcej i będzie tylko lepiej :) 

Obrazki malowane farbą olejną białą, z której stowrzyłam odpowiednie kolory dodając poszczególnych pigmentów.

Pozdrzwiam Was,
Paula



fot 1: Drzewo ze zwierzętami (ptak, pszczoła, kot, sowa, zając, jeż, żaba)

fot 2: Ptak na huśtawce z gałęzi, słońce

2 komentarze:

  1. Sklep internetowy Cromadex (http://www.cromadex.pl/) w swojej ofercie posiada bardzo ciekawe rozwiązania, w sam raz do remontów i nie tylko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do takich malowań bardzo dobrze spisują się szablony malarskie https://www.maxsc.com.pl/grawer/szablony-do-malowania/ które można spersonalizować własnymi wzorami. Najlepsze jest to, że wzory są wycinane laserowo więc ich jakość na pewno będzie bardzo duża.

    OdpowiedzUsuń