środa, 3 września 2014

Witam wszystkich Czytelników!

Mam na imię Paula. Studiuję Architekturę i Urbanistykę na V roku. Od dziecka przejawiały się u mnie zdolności artystyczne. Jestem absolwentką szkoły muzycznej Ist.  klasy wiolonczeli.  Jako nastolatka próbowałam zbuntować się własnej naturze. Planowałam uciec od rysunku i... i tak wylądowałam ostatecznie na architekturze ;-)

Jak widać podświadomie wciąż wracam do tego co dla mnie naturalne i co przychodzi mi z łatwością oraz sprawia wielką przyjemność. W przeszłości bywało, że chwytałam za pióro i tworzyłam - począwszy od wierszy po dłuższe formy utworów literackich. Mam nawet dość pokaźny "tomik poezji", ale leży schowany na dnie szafy i czeka na swój dzień.

Tworząc ten blog chciałabym czerpać przyjemność z pokazywania własnych prac, wymiany zdań oraz zapoznawania się z twórczością moich Czytelników. W swoim "kawałku" Internetu mam zamiar zamieszczać rysunki mojego autorstwa, kartki okolicznościowe, handmade oraz projekty architektoniczne. Mam nadzieję, że blog ten stanie się dla mnie domem dla moich myśli oraz artyzmu.

Zapraszam więc serdecznie do śledzenia mojego bloga!

Paula.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz